| ||||||||||||||||||||||||||||
|
Eredetileg novemberben sem maradtunk volna kisvasút nélkül, de a vírus ismét közbeszólt... Kevéssé ismert, hogy az 1960-as években a Lillafüredi ÁEV-en is elkezdődött az úttörővasúti üzem megszervezése. 25 éve szűnt meg a Mogyorósi Tanbánya vasútja Nem volt jelentős vonalhosszú, a járműállomány sem volt különleges de ez volt az utolsó bányavasút a dorogi szénmedencében, sőt annak is a peremén amely a kitermelt szén elszállítására szolgált. Megújul a Felsőtárkányi Erdei Vasút A most következő, kormányzati támogatással megvalósuló felújítás idén kezdődik és valószínűleg jövőre fejeződik be. A rossz hír, hogy idén sajnos nem zötyöghetünk vele a Stimecz-házhoz. Dorog: Krónika a Homokvasútról az 1960-1970 évek között A Kisvasutak Baráti Köre Egyesület visszaemlékezést szervezett 2019. február 3-án Dorogon a harminc éve megszűnt homokszállító vasútról. A találkozót Molnár Márk elnökségi tag vezette. Az eseményen részt vett Szécsey István a Siemens Mobilty Kft. értékesítési vezetője és Posch Győző Viktor a Homokvasút egyik volt vezetője. A szakmai eszmecserét követően úgy döntöttek, hogy készüljön visszaemlékezés arról az időszakról, amelynek részese volt Posch Győző Viktor. Ez az időszak 1960 és 1970-es évekre vonatkozik. |
| ||||||||||||||||||||||||||
(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület -
Impresszum -
Hír küldés -
Üzenet Belépés - Webmail - Intranet - FAV |