| 
									A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
											
 
					| KBK kód | 
Történet | 
Állapot | 
Kép | 
 | 
 
						 |  
				
				| MÁVAG gőzmozdony, 75 szerkezet |  | 1305,0028  | 1908.03.25. >
				Somoskőújfalu
				(1)
				; 1908.10.07. M
				Somoskőújfalu
				(1)
				; 1950.11.16. >
				Szob
				(4)
				; 1953.01.01. Á
				Szob
				(GV 63)
				; 1953.03.07 >
				Szob
				(GV 63)
				Győri GV; 1953.03.25. J
				Szob
				(GV 63)
				víznyomáspróba; 1955. Á
				Szob
				(392,063 GVI)
				; 1956.03.02 L
				Szob
				()
				; 1958. L
				Pásztó
				(392,063 GVI)
				futott: 6039 km-t; 1961.05.30. S
				Pásztó
				(392,063 GVI)
				más forrás szerint S Szobon;  | Selejt |  |  |  | 1305,0073  | 1913.07.16. >
				Ercsi
				(PAULA)
				; 1913.07.29. M
				Ercsi
				(PAULA)
				; 192.. >
				Dombóvár/Csomaszabadi
				(PAULA)
				; 1949.02.09. >
				Dombóvár/Csomaszabadi
				(GV 18)
				; 1951.04.12. >
				Szerencs
				()
				R 248; 1952.02.07. >
				Kisújszállás
				(392,018 GVI)
				; 1952.04.09. >
				Taktaharkány
				()
				R 723/1-22; 1952.06.05. >
				Hárosmajor
				(392,018 GVI)
				R 723/141; ..... >
				Debrecen
				(392,018 GVI)
				; ..... >
				Mátraszőlős
				(392,018 GVI)
				; ..... >
				Taktaharkány
				(392,018 GVI)
				; 1957. L
				Mátraszőlős
				(392,018 GVI)
				; 1958. L
				Mátraszőlős
				(392,018 GVI)
				futott 7418 km-t; 1959.09.25. S
				Mátraszőlős
				(392,018 GVI)
				Gy 91-392/959;  | Selejt |  |  |  | 1305,0075  | 1913.09.11. >
				Ercsi
				(SÁRI)
				; 1913.09.16. M
				Ercsi
				(SÁRI)
				; 192.. >
				Dombóvár/Csomaszabadi
				(SÁRI)
				; 1929.08.22. >
				Gyula
				(SÁRI)
				; 1945. >
				......
				(......)
				; 1949.04.30 L
				Ercsi/Debreceni műhely
				(392,015 GV)
				háborús sérülések miatt, javítsi költség 32500 Ft; 1949.07.11. >
				Gyula
				(GV 15)
				; 1952. >
				Mezőhegyes
				(GV 15)
				; 1955. Á
				Mezőhegyes
				(392,015 GVI)
				; 1958. L
				Pásztó
				(392,015 GVI)
				futott 2287 km-t; 1960.12.05. S
				......
				(392,015 GVI)
				;  | Selejt |  |  |  | 1305,0080  | 1913.09.24. >
				Pancsova/útépítő
				(MUKI)
				; 1913.09.27. M
				Pancsova/útépítő
				(MUKI)
				; 192.. >
				Ács
				(......)
				; 1949. Á
				Ács
				(GV 49)
				; 1955. Á
				Ács
				(392,049 GVI)
				; 1956.03.30. >
				Úrkút
				(392,049 GVI)
				; 1956.04. >
				Hird/műhely
				(392,049 GVI)
				; 1957. L
				Mátraszőlős
				(392,049 GVI)
				futott: 6203 km-t; 1958. L
				Mátraszőlős
				(392,049 GVI)
				futott: 7784 km-t; 1960.04.01. >
				Mátraszőlős
				(392,049 GVI)
				; 1960.12.05. S
				Kapuvár
				(392,049 GVI)
				;  | Selejt |  |  |  | MÁVAG gőzmozdony, 106 szerkezet |  | 1316,0016  | 1925.04.15. >
				Algyő
				(1)
				; 1925.04.29. M
				Algyő
				(1)
				; 1949.02.09. Á
				Algyő
				(GV 2)
				; 1949.03.03. >
				Dombóvár
				(GV 2)
				; 1952.06.07. J
				Debrecen/járműjavító
				(GV 2)
				víznyomáspróba; 1955. Á
				....../Dombóvári GVNV
				(394,002 GVI)
				; 1956.06.22 E
				Mátraszőlős
				(394,002 GV)
				baleset; 1957. L
				Mátraszőlős
				(394,002 GVI)
				; 1959.01.09 L
				Hird
				(394,002)
				baleset; 1960.04.01. >
				Mátraszőlős
				(394,002 GVI)
				; 1962.05.24. S
				Mátraszőlős
				(394,002 GVI)
				;  | Selejt |  |  |  | 1316,0032  | 1949. F
				Lepsény
				(GV 52)
				; 1950.01.06. L
				Lepsény
				(394,052)
				; 1952.06.27. J
				Debrecen/járműjavító
				(GV 52)
				víznyomáspróba; 1955. Á
				Lepsény
				(394,052 GVI)
				; 1957.05.09. >
				Pásztó
				(394,052 GVI)
				; 1962.11.10. S
				Pásztó
				(394,052 GVI)
				nem biztos; 1964. S
				......
				(394,052 GVI)
				372-5001/64;  | Selejt |  |  |  | 1316,0034  | 1949. F
				Gyula
				(GV 54)
				; 1949.05.01. L
				Gyula
				(GV 54)
				felvonul; 1955. Á
				Gyula
				(394,054 GVI)
				; 1956.05.30 L
				Úrkút
				(394,054 GVI)
				baleset; 1957. L
				Pásztó
				(394,054 GVI)
				; 1957. >
				Szob
				(394,054 GVI)
				; 1959.10.19. J
				Szob
				(394,054 GVI)
				víznyomáspróba; 1960.04.01. L
				Szob
				(394,054 GVI)
				; 1964.03.17. S
				Szob
				(394,054 GVI)
				;  | Selejt |  |  |  | Ismeretlen O&K gőzmozdonyok |  | 1340,3095  | 1939.07.31 >
				Cegléd
				(LACI)
				?; 1948.12.28 >
				Cegléd
				(LACI)
				beruházási irat szerint 45 eFt; 19... Á
				Cegléd
				(395,202 ?)
				; 195.. >
				Selyp
				(GV 74)
				; 19... >
				Mátraszőlős
				(GV 74)
				; 19... >
				Békéscsaba
				(382,074)
				; 1953. >
				....../GV
				(382,074)
				könyvjóváírás;  | sorsa ismeretlen |  |  |  | MÁVAG gőzmozdony, 34 szerkezet |  | 1414,0002  | 1891.11.22. >
				Salgótarján/Zagyva-Inászó
				(SKB 12)
				; 1891.10.31. M
				Salgótarján/Zagyva-Inászó
				(SKB 12)
				; 192.. >
				Mátraszőlős
				(3)
				;  | sorsa ismeretlen |  |  |  | MÁVAG gőzmozdony, 94 szerkezet |  | 1424,0019  | 1922.11.16. >
				Mátraszele
				(2)
				Gfarer Schoch-Grossmann; 1922.12.20. M
				Mátraszele
				(2)
				; 1937. >
				Csepel/kikötő építés
				(BÁTHORI)
				; 1948.08.18. >
				Pásztó
				(GV 10)
				; 1953.03.17 E
				Pásztó
				(492,010 GVI)
				Zagyva híd terhelési próba; 1955. Á
				Pásztó
				(492,010 GVI)
				; 1956.02.15. J
				Debrecen/járműjavító
				(492,010 GVI)
				víznyomáspróba; 1956.02.29. >
				Hird
				(492,010 GVI)
				; 1959. >
				Eger
				(492,010 GVI)
				; 1959.05.07. >
				Halimba
				(492,010 GVI)
				bérben; 1959.09.29. J
				Halimba
				(492,010 GVI)
				részlegvizsga; 1960.03.08. L
				Halimba
				(492,010 GVI)
				bérben; 1959.03.26 L
				Hird
				(492,010 GV)
				; 1961.11.16. S
				Pásztó
				(492,010 GVI)
				;  | Selejt |  |  |  | Maffei gőzmozdonyok (4 tengelyes) |  | 1471,3613  | ..... F
				Mátraszőlős
				(......)
				; 195.. >
				Mátraszőlős
				(GV 13)
				; 1956.04.24. E
				Mezőhegyes
				(491,013)
				eladó; 1956.07.11. >
				Kislippó/Ormánsági ÁG
				(......)
				;  | sorsa ismeretlen |  |  |  | 1471,3849  | 19... F
				......
				()
				; 1928. >
				Nagybocskó/Klotild Vegyipar
				(VI.)
				; 1941. >
				Telcs
				()
				; 194.. >
				....../MÁV
				()
				; 1946. >
				Nyíregyháza
				()
				bérben; 1948.01.01. >
				Nyíregyháza/MÁV
				()
				; 1949. Á
				....../GV
				(GV 79)
				; 1950. Á
				....../MÁV
				(493,202)
				; 1950. Á
				....../GV
				(493,079 GV)
				; 1952.02.07. >
				Sárospatak
				(493,079 GV)
				; 1955.01.31. >
				Mátraszőlős
				(493,079 GV)
				; 19... S
				Sárospatak
				(493,079 GV)
				;  | Selejt |  |  |  | B 26 mozdonyok |  | 2256,0018  | 1950.12.01. >
				Dombóvár
				(GV 231)
				; 1951.02.14. >
				Szállítóberendezések Gyára/gyártó
				(GV 231)
				vissza a gyártóhoz; 1951. >
				Dombóvár
				(GV 231)
				; 1951.06.25. >
				Szállítóberendezések Gyára/gyártó
				(GV 231)
				vissza a gyártóhoz; 1951.11.03. >
				Tarnaszentmiklós
				(GV 231)
				; 1952.06.07. >
				Mátraszőlős
				(GV 231)
				; 1952.07.03 >
				Kisújszállás
				(GV 231)
				; 1955.05.02. >
				.........
				(GV 231)
				; 195.. >
				Újszentmargita
				(GV 231)
				; 1956.09.17. Á
				Újszentmargita
				(GV 3407)
				; 1959.08.07. >
				Újszentmargita/rostkikészítő
				(GV 3407)
				;  | sorsa ismeretlen |  |  |  
			 Összesen 13 találat.   
			[új keresési feltétel megadása] 
			 | 
									
			 
			
				| Képtár |  
				
					
						 
					
					
					 |  
			 
			
 
			| Vasútkereső |  
			  |  
			 
			 
			 |