Szakmai oldalak
Járművek - lista
~ Almamellék ~ Balatonfenyves ~ Beregszász (UA) ~ Budapest, Gyermekvasút ~ Csömödér ~ Debrecen ~ Debrecen, vidámpark ~ Felcsút ~ Felsőtárkány ~ Gemenc ~ Gyöngyös ~ Hortobágy ~ Kaszó ~ Kecskemét ~ Kemence ~ Királyrét ~ Kommandó (RO) ~ Lillafüred ~ Mesztegnyő ~ Nagycenk ~ Nyíregyháza ~ Pálháza ~ Pécs ~ Szegvár ~ Szilvásvárad ~ Szob-Nagybörzsöny ~ Tiszakécske ~
Szakmai oldal
Járművek
Járműlista
Vasútkereső
Utasítások
Segédletek
Partnereink





English Deutsch Român Nyomtathat vltozat

A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása

Járműkeresési feltételek
KBK kód: Gyártó: [csak meglévőek]
[minden jármű]

[normál nézet]
[tömör nézet]
[szöveges nézet]
Hely: Gy.szám:
Pályaszám: Gy.év:
Kiemelt psz.:
norm. betűk szám
Állapot: Érv.dátum:

KBK kód Hely Pályaszám Gyártás Állapot Kép
Brennbergi eredetű, később AEGV nyíitott kocsik

K nyitott tehervagonok

1894-ben a Brennbergbányai Iparvasúttól beszerzett K sorozatjelű (ez a MÁV-nál is használatos, a Német „kohle=szén), használt, 1878-ban épült tehervagonok kéttengelyes kivitelűek voltak. A megvásárolt bányakocsik közül 40 db volt vasvázas, fa szekrényes, 4.1 m3 raktérfogatú, 3.3 t raksúlyú. A kocsiszekrény az alvázra négy keresztgerendán támaszkodott fel, mérete: 3 000 mm hossz, 1 830 mm szélesség, 930 mm magasság. Oldalanként 1-1 db 1 000 mm-es kétszárnyú ajtóval. A kerekek átmérője 554 m A vagonokból 1908-ban és 1910-ben is eladásra kerültek, 1919-ben pedig már selejtezésre. 1945-ben a MÁV átvételkor az AEGV K 113-as pályaszámú, mint afféle múzeumi darab, még üzemben volt! Minden bizonnyal a csabai fűtőháznál lehetett salak gyűjtő-tároló vagon.

Forrás: Felek Ferenc

J215,0101 Békéscsaba...... ..../1878Selejt
J215,0113 BékéscsabaK 113 ..../1878sorsa ismeretlen

Összesen 2 találat.


[új keresési feltétel megadása]

Kereső

Keresett szöveg:


Részletes képkereső


Képtár
Képtár

Vasútkereső
Vasútkereső térkép

(c) Kisvasutak Baráti Köre Egyesület - Impresszum - Hír küldés - Üzenet
Belépés - Webmail - Intranet - FAV - EgyesületOnline