| 
 | A keresési feltételeknek megfelelő járművek felsorolása
 
					| KBK kód | Hely | Pályaszám | Gyártás | Állapot | Kép |  |  |  |  | MÁVAG gőzmozdony, 75 szerkezet |  | 1305,0014 | Borossebes | 763,201 CFF | Bp 1942/1907 | van |  |  |  | MÁVAG gőzmozdony, 106 szerkezet |  | 1316,0001 | Borossebes | ...... | Bp 3424/1914 | sorsa ismeretlen |  |  |  | Weitzer gőzmozdonyok (3 tengelyes) |  | 1373,0013 | Borossebes | 3 KRISZTA | Weit 13/1897 | sorsa ismeretlen |  |  |  | Wiener N. és Sigl gőzmozdonyok (3 tengelyes) |  | 1374,3648 | Borossebes | 1 PÁL | WieN 3648/1893 | sorsa ismeretlen |  |  |  | 1374,3649 | Borossebes | 2 LÁSZLÓ | WieN 3649/1893 | Selejt |  |  |  | Resica, 490-hez hasonló gőzmozdony |  | 1464,0460 | Borossebes | 764,460 CFF | Res 1199/1956 | fut |  |  |  | GANZ gőzmotorkocsik |  | 1491,0001 | Borossebes | ...... | GANZ 257/1901 | sorsa ismeretlen |  |  |  | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik |  | G413,1007 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen |  |  |  | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |  | AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: Forrás: Felek FerencMÁV Ga 1001 – 1973-ban CeglédenMÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GVMÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadvaMÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
 |  | G413,1008 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen |  |  |  | G413,1009 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt |  |  |  | G413,1010 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt |  |  |  | AEGV teherkocsikból átépített fedett tehrkocsik |  | G413,1011 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt |  |  |  | G413,1012 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt |  |  |  | AEGV fedett teherkocsi; Borossebesről |  | AEGV Gfn 157-164 fedett teherkocsik 1893-ban gyártotta őket az aradi Weitzer János Gép-, Waggongyár és Vasöntőde Rt. a Borossebes-Menyháza kisvasút számára, a megnövekedett gabona forgalom miatt lettek 1908-ban Békéscsabára átirányítva. Sajnos BMV pályaszámaik nem ismertek. A négytengelyes kocsik forgóváz csaptávolsága 3 000 mm, a kerekek tengelytávolsága 930 mm. Önsúly 4.2 tonna, raksúly 5 tonna. A MÁV 1945-ben a Gfn 157-159 és 162, 164 pályaszámú kocsikat rovancsolja és a Gak 1001-1007, illetve Gak 1011 pályaszám tartományt adja nekik. Néhány kocsi sorsa ismert: Forrás: Felek FerencMÁV Ga 1001 – 1973-ban CeglédenMÁV Ga 1002 – 1971-ben Kapuvári GV, később Balatonfenyvesi GVMÁV Ga 1003 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 200 kg – rev. Bc. 1970.II.26. – S. 1971.X.MÁV Ga 1005 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 100 kg – rev. Bc. 1967. – S. 1974.III.19.MÁV Ga 1006 – 1968-ban Mezőhegyesi GV – önsúly 4 400 kg. – rev. Bc. 1969. – S. 1974.III.19. padlózat elkorhadvaMÁV Ga 1007 – 1968-ban Szeghalmi GV – önsúly 4 180 kg – rev. Bc. 1966.IV.10. – S. 1971.X.
 |  | G413,1013 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | Selejt |  |  |  | G413,1014 | Borossebes | ...... | Weit ..../1893 | sorsa ismeretlen |  |  |  Összesen 15 találat. 
 [új keresési feltétel megadása] | 
 
				| Képtár | 
|---|
 |   |  
 
			| Vasútkereső | 
|---|
 |  |  
 |