| 
 | C-50-es mozdonyok   
 
 | C50-401| 19... ... ... | forgalomba állt Almamelléken |  | 1962. 12. 28. | műtanrendőri vizsga |  | 2001. | a mozdonyt leállítják rossz műszaki állapota miatt, átmenetileg kiállítják a felújításra elvitt C21�407 pályaszámú mozdony helyett Almamelléken. |  | 2001. | Átszámozva C22-403-ról, az új pályaszám: C50-401 | 
 A mozdony ipari pályaszáma E04�002. |  | C50-402 (gyártási száma: 6109-531)  | 19... ... ... | forgalomba állt Vitézipusztán |  | 1963. 12. 06. | műtanrendőri vizsga, pályaszáma C22-403 |  | 1987. ... ... | átállomásítva Almamellékre |  | 2001. | átszámozzák, új pályaszáma: C50-402 | 
 A mozdony ipari pályaszáma D04�028, ami helytelenül lett kiadva, mivel a 600 mm nyomtávú járműveknek ipari számrendszerben E betűvel kezdődő számot kellene kapniuk. | 
 C50-403 | 1957. | Gyártva a MÁV Északi Járműjavító Üzemében, majd üzembe áll a Kaposvári Gazdasági Vasúton GV 5705 pályaszámon |  | 1964. | átállomásítják a Villányi Gazdasági Vasútra |  | 1970. 03. | a Villányi GV megszűnése után megveszi a Mecseki Erdő- és Fafeldogozó Gazdaság |  | 1970. 03. � 1970. 08. 12.  | átalakítják 600 mm nyomtávolságúra a dombóvári GV műhelyben |  | 1970. 08. 12. | átállomásítva Almamellékre, pályaszáma: C21�407 |  | 1987. | a mozdonyt leállítják, de nem vágják szét, hanem alkatrésznek használják, majd előbb Sasréten, 2000-ben pedig Almamelléken kiállítják. |  | 2001. | felújításra a Csömödéri Erdei Vasútra szállítják, ahol Csepel D-414-es motort kap. |  | 2001. | átszámozzák, új pályaszáma: C50-403 | 
 C21-406 | 1957. | Gyártva a MÁV Északi Járműjavító Üzemében, majd üzembe áll a Villányi Gazdasági Vasúton GV 5704 pályaszámon |  | 1970. 01. 17. | a Villányi GV megszűnése után megveszi a Mecseki Erdő- és Fafeldogozó Gazdaság |  | 1970. 01. 17� 1970. 03. 28.  | átalakítják 600 mm nyomtávolságúra a dombóvári GV műhelyben |  | 1970. 08. 12. | átállomásítva Almamellékre, pályaszáma: C21�406 |  | 1980. | a mozdonyt leállítják, de nem vágják szét, hanem alkatrésznek használták. A roncs mozdonyt az 1990-es évek végén elvitték az állomás utasok által használt részéről, de attól északra néhány száz méterre megtalálható. | 
 A mozdony szerepelt a "Kihajolni veszélyes" című filmben, a tervek szerint a C50-401-es pályaszámú mozdony felújítása után ezt fogják kiállítani Almamelléken. 
					|  | 	Legutóbbi módosítás: 1999-01-01 00:00
								 |  | 
 
				| Képtár | 
|---|
 |   |  
 
 |